zondag 25 november 2012

Ik heb een nieuwe stijltang gekocht!

Beautyinc

Hello iedereen
gisteren heb ik een nieuwe stijltang gekocht : een remintong. (S9951, frizz therapy; vanden borre
krëfel)
Kijk mee met mij naar de foto's























En ik ben er zeer tevreden mee !
Dit is mijn haar, voor het stijlen :






















En dit na :





















om mijn haar zo stijl als dit te krijgen had ik maar 2 minuten op 210° nodig! 
Bij mijn vorige stijltang deed ik hier zéker een half uur over.






Mijn haar is zo de hele avond gebleven (ik moest dan op mijn school gaan helpen), we hebben buiten gelopen, binnen... en mijn haar bleef zo! Zelfs vanmorgen als ik opstond was het nog stijl !





















De stijltang kost €59, ze kan maximum 230° en heeft een knop waarmee je direct naar 230° gaat.
Ze slaat ook de temperatuur op die je het meest gebruikt, dus als je ze aanzet staat ze direct op de meest gebruikte temperatuur, en als ze klaar is piept ze! Ze heeft ook een knop waarmee je vergrendeld; dus als je temperatuur is ingesteld druk je op de vergrendelknop, zodat als je tijdens het stijlen op een knopje drukt er niet iets anders gebeurt.
Ze heeft ook een frizz therapy, zodat je haar niet kroest. Later op de avond begon mijn haar toch wat te kroezen, maar als je het dan nog eens doorkamt is het weer helemaal anti-frizz!
Echt een aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten