vrijdag 30 november 2012

Vandaag ging ik shoppen en ik heb gekocht...

Beautyinc

Hey iedereen
vandaag ging ik gaan shoppen en ik heb gekocht... parfum, douchegel en rode lippenstift.
De rode lippenstift heb ik gekocht omdat ik morgen zwarte piet mag spelen in mijn judoclub, en de parfum en douchegel omdat ik daar zin in had!
Kijk maar mee !



Dit mooie cadeautje kocht ik in de yves rocher.





Dit is de link naar de set die ik kocht.
In totaal was hij €16.90, wat ik zeer voordelig vind, voor deze 2 producten.

De parfum




De parfum heeft een zeer lekkere, zoete geur, hij ruikt totaal niet goedkoop.






Ook het flesje en de dop vind ik prachtig.


De top-, hart-, en basisnoten zijn niet echt bekend.
de geur bestaat eigenlijk gewoon uit framboos, mandarijn, lychee en roos. (volgens mij zelfs een beetje naar snoepjes!)

De douchegel



De douchegel ruikt eigenlijk zeer sterk naar de parfum, perfect voor als je eens helemaal naar flowerparty wilt ruiken!

De rode lippenstif


De rode lippenstift kocht ik in het kruidvat. 
deze lippenstift in de kleur 'my red card'. 
De lippenstift heeft een zeer mooi pigment qua prijs (€3.99)/kwaliteit verhouding.



Dit is de lippenstift op mijn hand & op mijn lippen. Zoals je ziet een zeer mooi pigment.



Tot hier mijn artikel, bedankt om te lezen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten